Гарантія та повернення

Інтернет-магазин працює тільки з виробниками та офіційними дистриб'юторами представлених брендів.

Відповідно до Закону про захист прав споживачів, причиною для обміну по гарантії предметів посуду, домашнього текстилю, ножів, столових приладів, аксесуарів для бару можуть служити тільки виробничі дефекти товару (в тому числі тріщини, вм'ятини і відколи).

Гарантійні обмеження

Гарантія не поширюється на випадки, коли ушкодження виникли в результаті неправильної експлуатації або недбалого поводження з вищеописаними товарами - тобто, вихід вироби з ладу при перегріванні, падінні, а також в разі навмисної поломки.

Також гарантія не поширюється в разі виникнення в процесі експлуатації природних змін зовнішнього вигляду виробу:

 - Механічних пошкоджень (потертостей, подряпин, відколів) внутрішньої або зовнішньої поверхні виробу.

- Зміни кольору металевих виробів, в тому числі, якщо посуд набуває блакитного або золотистого відтінку.  - Посуд з нержавіючої сталі знебарвлюється через перегрівання або приготування продуктів, що містять кислоти або барвники (лимон, помідори, деякі овочі, соуси та розсіл). Така зміна кольору характерна для посуду з нержавіючої сталі  і  не впливає на функціональні характеристики посуду чи якість їжі, що в ній готується. Ці плями можна легко видалити за допомогою спеціальних засобів, призначених для чищення посуду та інших виробів з нержавіючої сталі.

- Плями, вапняні плями та розчинники харчового походження.

Щоб цього уникнути, рекомендуємо ознайомитися з правилами зберігання посуду з нержавіючої сталі та рекомендаціями щодо її використання.

Покупець має право обміняти або повернути придбаний товар належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дати продажу. Це можна зробити в таких випадках:

 - Товар не використовувався і все ще є цілим та придатним для використання.

- Зовнішній вигляд виробу збережений, тобто відсутні подряпини, потертості, відколи та інші дефекти покриття.

- Упаковка продукту збережена неушкодженою.

- Покупець пред'являє товарний чек, товарний чек або будь-який інший документ, що підтверджує покупку товару в інтернет-магазині.  Обмін товару не гарантує якість

Протягом усього гарантійного терміну  покупець має право обміняти або повернути в магазин придбаний у нас товар незадовільної якості.

Можливо, згідно з положеннями закону «Про захист прав споживачів», перед передачею або обміном товару може знадобитися техогляд.

Умови повернення товару

Надішліть товар поштою або кур’єрською службою на адресу магазину-відправника, дізнавшись у оператора за телефоном, Telegram чи написавши на e-mail.

Повернення коштів

Після отримання товару та оформлення повернення гроші будуть перераховані на ту ж картку, з якої здійснено оплату.