Оплата і доставка
Як купити і замовити?
1. Дадати товар(и) у кошик і заповнити форму замовлення.
Замовлення яке оформлено до 12:00 як правило ми відправляємо цього ж дня (якщо це робочий день), якщо замовлення оформлено після 12:00, товар буде відправлено наступного робочого дня.
2. Написавши на електронну пошту.
Ви можете уточнити у нас всю необхідну інформацію та замовити вподобаний товар, написавши нам на адресу: evmar2024@gmail.com.
Ми зв'яжемося з Вами для уточнення всіх деталей.
3. За телефоном: +38 (068) 540 48 00, +38 (095) 553 62 23
4. Написавши повідомлення в Telegram: +38 (068) 540 48 00, +38 (095) 553 62 23
Методи оплати:
1. Банківською картою
Приймаються всі банківські картки, які діють на території України.
Оплату можна провести, як по номеру карти так і через платіжні методи Google Pay та Apple Pay.
*Якщо ви оплачуєте своє замовлення банківською карткою та з певних причин вирішуєте скасувати замовлення, перерахована сума буде повернена на ваш банківський рахунок після повернення товару. Детальніше про це можна дізнатися у операторів інтернет-магазину за телефоном, в Telegram або написавши в e-mail.
2. Післяоплата.
Оплата здійснюється після отримання товару службою доставки. Додаткові витрати залежать від тарифів оператора служби доставки.
Метод доставки:
- «Нова Пошта».
Ви можете замовити кур'єрську доставку на адресу чи в будь-яке відділення / поштомат компанії «Нова Пошта» по всій Україні (крім тимчасово окупованих територій). Адреси та години роботи відділень та поштоматів вказані на сайті Нова пошта.
Відстежити посилку можна на сайті Нової пошти прописавши номер ТТН.
Друзі, просимо звернути увагу, що при замовленні може додатково зніматися плата за курʼєрську доставку у розмірі до 35 грн. Це супровід курʼєром посилки зі складу до відділення Нової Пошти.
Але в ціну кожного товару ми вже врахували Вам знижку.
Ми хочемо, щоб сервіс був максимально швидким та комфортним, тому дякуємо за розуміння!
Правила доставки:
1. Магазин несе відповідальність за правильність упаковки, забезпечення справності, відсутності дефектів і пошкоджень, відповідного зовнішнього вигляду товару. Ми ретельно перевіряємо кожен товар перед відправкою.
2. Служба доставки відповідає за цілісність відправлення та упаковки. Тому при отриманні замовлення обов'язково необхідно оглянути товар у присутності співробітників кур'єрської служби.
3. У разі пошкодження упаковки та продукції, при оформленні запису, ми відправляємо новий товар покупцеві.
4. У разі якщо товар прийшов пошкоджений і Ви не перевірили на Новій пошті та забрали посилку ми не зможемо Вам компенсувати кошти за товар. Тому обов'язково перевіряйте товар при отримані посилки.